SM 2014

SM-kilpailua kohti

[1-15] [16-22]
Kilpailijat -sivulle on lisätty tietoja SM-kilpailijoista ja linkkejä heidän tietoihinsa muualla (omilla, seuran, STLL:n ja ISU:n sivuilla)
Onnistunut koreografia ilmentää musiikin tyyliä, kertoo tarinan tai antaa katsojalle hyvän fiiliksen. Näin luonnehtii Espoon Jäätaitureiden valmentaja Elina "Ella" Ikonen, joka on ahkeroinut kymmenelle SM-kisojen luistelijalle koreografian.
Suomen Taitoluisteluliiton ennakkotiedote on ilmestynyt.
Kilpailijoille voi jättää lyhyitä tsemppiviestejä (videoita)!
Taitoluistelun huippuvalmentaja, Espoon Jäätaitureiden Virpi Horttana tietää, mitä menestyvältä valmentajalta edellytetään omassa työssään.
Jäätaituriväkeä oli kahtena päivänä Sellossa markkinoimassa SM-kilpailua ja taitoluistelua. Nuoret yksinluistelijat näyttivät taitojaan tällä kertaa ilman luistimia.
Aivan kisahotellin Sokos Hotel Tapiola Gardenin vieressä on 3.12.2013 avattu Tapiolan Jääpuutarha. Katsojienkin kannattaa ottaa luistimet mukaan kisareissulle!
SM-kilpailuun on ilmoitettu lähes kaikki SM-paikan saaneet SM-seniorit ja SM-juniorit. Aikatauluun on tullut pieniä muutoksia osallistujamäärän vahvistuttua.
Jäätaitureita näkyy kauppakeskus Sellossa maanantaina 2.12. ja torstaina 5.12.2013 klo 16.30-19.30 markkinoimassa SM-kilpailua. Heiltä voi ostaa AllEvent-lippuja (vielä seurahintaan)!
Kauden parhaiden tulosten lista ennakoi erittäin mielenkiintoista ja jännittävää kilpailua SM-mitaleista, joka sarjassa!
SM-kilpailuun tulee luistelijoita paitsi pääkaupunkiseudulta ja Tampereelta myös Lahdesta, Lappeenrannasta, Jyväskylästä, Joensuusta, Kotkasta, Järvenpäästä, Keravalta, Porista ja Kuopiosta. Kaksi kuopiolaisseuran edustajaa matkaavat kilpailuun kylläkin paljon kauempaa, Kanadan Vancouverista.
Viimeiset SM-paikat jaettiin 2. valintakilpailussa 15.-17.11.2013 Järvenpäässä. SM-kilpailun kilpailukutsu lähti seuroihin maanantaina 18.11.2013.
Kilpailuaikataulu on pitkällisen suunnittelun ja neuvottelujen jälkeen muokattu vastaamaan niin kilpailijoiden kuin yleisönkin tarpeita mahdollisimman hyvin. Sunnuntain aikaiset televisiointiajat keikauttivat kilpailuaikataulun erilaiseksi kuin on totuttu. Nyt viimeisenä nähdään SM-juniorityttöjen kova ja jännittävä kilpailu.
SM2014 on todella katsomisen arvoinen kilpailu! On aika tarttua pääsylipputarjoukseen (Tilausaikaa jatkettu 30.11.2013 asti!) ja hotellitarjoukseen! (Päivitetty 15.11.2013)
Yksinluistelun ja jäätanssin SM-kilpailuista käytetään usein lyhyempää nimeä Taitoluistelun SM, mutta SM-kilpailuja lajissa on vuosittain kahdet muutkin!