Arvot

Strategia

Espoon Jäätaiturit haluaa olla kansainvälisen tason huippuseura ja lämminhenkinen seurayhteisö.

Mottomme on "luistelua suurella sydämellä".

Toivotamme mukaan seuran toimintaan niin huipulle tähtäävät luistelijat kuin innokkaat harrastajatkin ja haluamme tarjota kaikille seuran luistelijoille mahdollisuuden luistelun iloon ja monipuoliseen liikuntaan.

Tarjoamme luistelijan polun kansainväliselle huipputasolle sekä yksinluistelun että muodostelmaluistelun puolella.

Toimintamme perustuu ammattitaitoiseen valmennukseen ja tiiviiseen yhteistyöhön seuran työntekijöiden, toimihenkilöiden ja vapaaehtoisten kesken.

Pyrimme tarjoamaan luistelijalle kokonaisvaltaisen tuen harjoitteluun ja kilpailutoimintaan. Kannustamme valmentajia säännölliseen kouluttautumiseen.

Kehitämme toimintaamme jatkuvasti, järjellä ja sydämellä.

Arvot

Arvomme ovat: ilo, kannustavuus, tavoitteellisuus, turvallisuus ja yhteisöllisyys.

Arvomme ovat linjassa STLL:n arvojen kanssa.

Noudatamme toiminnassamme STLL:n eettisiä ohjeita.