Kilpailijoille

Tervetuloa, kilpailijat valmentajineen!

13.12.2013: Huomaattehan, että aikataulu on muuttunut (poisjääntien takia)!

Saapuminen ja kulku: valvomon oven kautta (kts. kartta) kisatoimistoon (kts. kaavaa) josta saa kulkuluvan ja saa tarvittaessa lisää ohjeita. Kilpailumusiikki luovutetaan myös kisatoimistoon saavuttaessa.

Auton voi pysäköidä aidatulle ”valvomon” parkkialueelle, punaisen nuolen kohdalla oleva ”P”.

Joukkoliikenne:

Barona Areenan osoite on: Urheilupuistontie 3, 02200 Espoo.

Hallin tilankäyttö

Kisatoimiston sijainti, pukkarit, lämmittelyalue, jäälle meno/jäältä tulo, tuomarien paikat, yms. selviää ylla olevasta kaaviosta.

Valmentajilla on mahdollisuus ruokailuun viereisen urheiluhallin tilassa jossa on talkoolaisten taukotila.

Paikalla on myös mahdollisuus rajoitettuun luistin huoltoon (Erkki Asikainen) perjantain harkoista alkaen, tarkemmat tiedot Erkiltä.

Halli on avoinna:

-tuntia ennen harjoitusten alkua ja tunti harjoitusten/kilpailun/palkintojenjaon päätyttyä (halliin pääsee perjantaina aikaisemminkin ja se on auki myöhempääkin tarpeen mukaan)

-kisatoimisto avataan seuraten samaa kaavaa mutta suljetaan puoli tuntia harjoitusten/kilpailun/palkintojenjaon päätyttyä

-kisatoimiston tavoittaa numerosta: 040 562 7361 (Sanna Eklund)

-nykyisten aikataulujen mukaan halli on siis auki seuraavasti (varaamme oikeuden muuttaa aukioloaikoja aikataulun mukaan);

• Pe: 14:00-19:30
  • La: 06:45-22:10
  • Su: 05:40-n.21:00

Tervetuloa!

Tsemppiviestejä:

Tsemppaajina jo: Kiira Korpi, Cecilia Törn ja Jussiville Partanen, kansanedustajat Sinuhe Wallinheimo ja Mikael Jungner, Tiina Blake sekä Henna Hietala.

(Sinäkin voit lähettää oman tsemppivideosi!)

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Tsemppiviestin jättö

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.