Espoon Jäätaiturit ry (EsJt)

EsJt lyhyesti:

Espoon Jäätaiturit ry on vuonna 1985 perustettu taitoluisteluseura. EsJt on Suomen Taitoluisteluliitto ry:n (STLL)  ja Etelä-Suomen Liikunta ja Urheilu ry:n (ESLU) jäsenseura.

Seuran eri luisteluryhmissä luistelee yli 700 lasta ja nuorta sekä n. 100 aikuista. Espoon Jäätaiturit on sekä kilpa- että harrastusseura.

Jäätaiturit harjoittelevat Espoon jäähalleissa, pääasiassa Leppävaarassa ja Tapiolassa. Oheisharjoitukset pidetään lähikouluissa ja muissa sopivissa tiloissa lähiseudulla.

EsJt:n toiminnassa sovelletaan Suomen Taitoluisteluliiton eettistä säännöstöä.

Toimiston osoite:

Seuran toimisto sijaitsee Warrior Areenalla (2 krs.) Leppävaarassa.  Osoite: Maantienpelto 1, 02650 Espoo

Laskutusosoite:

Verkkolaskuosoite: NDEAFIHH  FI41 1350 3001 497534

Laskut sähköpostitse: talous@espoonjaataiturit.fi

Tiedustelut:

Seuran y-tunnus:

Seuran y-tunnus on 0660618-5 ja rekisterinumero 143.295.

Liitteitä:

EsJt lyhyesti:

EsJt:n toiminnassa sovelletaan Suomen Taitoluisteluliiton eettistä säännöstöä.

Toimiston osoite:

Laskutusosoite:

Verkkolaskuosoite: NDEAFIHH  FI41 1350 3001 497534

Laskut sähköpostitse: talous@espoonjaataiturit.fi

Tiedustelut:

Seuran y-tunnus:

Seuran y-tunnus on 0660618-5 ja rekisterinumero 143.295.

Liitteitä: