Koronaohjeistus tapahtumaan saapuville

Tapahtumassa huomioitavia ohjeita ja toimintatapoja COVID-19 aikana

Jokaisen kilpailuun osallistuvan ja saapuvan on noudatettava annettuja ohjeita, jotka on laadittu meidän jokaisen turvaksi. Ohjeistuksessa on pyritty huomioimaan kilpailussa tapahtuvat tilanteet siten, että kilpailu voidaan viedä läpi turvallisesti ja tarpeettomia kohtaamisia ei ole.

Saavu paikalle vain terveenä.

Jos sinulla on oireita, älä tule paikalle.

Jos tiedät olevasi altistunut, älä tule paikalle.

Yli 15-vuotiaiden tulee käyttää maskia.

Vältä tarpeetonta liikkumista katsomossa ja käytävillä.

Muista turvavälit.

Huolehdi riittävästä käsihygieniasta.

Seuraa opasteita ja kisajärjestäjän ohjeita.

Järjestävä seura pidättää oikeuden tehdä muutoksia tai peruuttaa kilpailun lyhyelläkin varoitusajalla. Pyrimme päivittämään muutoksista kilpailusivuilla.

Espoon Jäätaiturit seuraa ja noudattaa viranomaisten määräyksiä ja suosituksia tapahtumajärjestämisen suhteen.

Ennen kilpailuja

Suosittelemme vahvasti Koronavilkku-sovelluksen käyttöönottoa hyvissä ajoin ennen kilpailua.

Pyydämme kaikkia tapahtumaan saapuvia suunnittelemaan, miten minimoida kontaktit ja välttää altistumiset ennen kilpailuja. Me pyrimme järjestäjänä varmistamaan hallissa turvalliset olosuhteet.

Saapuminen hallille

Arvioijat saapuvat kilpailuihin E-ovelta, joka sijaitsee hallin pääsisäänkäynnin läheisyydessä vasemmalla puolella.

Kilpailijat voivat saapua hallille tuntia ennen oman ryhmän verryttelyn alkua. Sisäänkäynti E-ovesta, joka sijaitsee hallin pääsisäänkäynnin läheisyydessä vasemmalla puolella.

Kilpailutoimisto sijaitsee E -sisäänkäynnin välittömässä läheisyydessä

Yleisön sisäänkäynti pääsisiäänkäynnistä

Pysäköinti on maksuton.

Suojauskäytännöt

Kaikilla tapahtumaan saapuvilla on oltava kasvomaski.

Hallille on saatavilla käsidesiä ja mm. WC-tilat siivotaan huolellisesti säännöllisin väliajoin.

Katsomossa ja aulatiloissa on huolehdittava riittävistä turvaväleistä ja hyvästä niistämis- ym. hygieniasta. Tapahtuman järjestäjä varaa paikalle katsomo-opastajia, jotka huolehtivat käytäntöjen totautumisesta.

Järjestävä seura pidättää oikeuden järjestää kilpailu ilman yleisöä koronavirustilanteen niin vaatiessa. Seuraamme viranomaismääräyksiä yhdessä Suomen Taitoluisteluliiton kanssa ja päivitämme tietoa kilpailusivuille.

Seuran lopputervehdys

Pandemiatilanteessa olemme kisajärjestelyiden osalta aivan uudenlaisen tilanteen edessä. On erittäin tärkeää, että kaikki pohdimme omilla tahoillamme, miten voimme edesauttaa sitä, että kisat saadaan vietyä läpi turvallisesti, kilpailijat saavat ansaitun mahdollisuuden näyttää taitonsa ja välttämällä tartunnat varmistamme, että pääsemme seuraaviin kilpailuihin. Järjestäjänä meille on ensiarvoista kaikkien osallistujien terveys!

Pidetään huolta toisistamme ja tavataan (terveenä) Espoossa!