2018: Pinokkio

Espoon Jäätaiturit esittää vuoden 2018 kevätnäytöksenä jääsatu Pinokkion. Jääsadussa esiintyvät kaikki seuramme luistelijat.

Päivä: lauantai 14.4.2018
Klo: 15.00 ja 18.00
Paikka: Metro Areena
(helposti perille myös Metrolla)

Liput: www.lippuautomaatti.fi/esjt (paikat ovat numeroituja)

Metro Areenan pohjakartta

Esiintyjät:
Kehitys-, harraste-, ja kilparyhmät
esiintyvät molemmissa näytöksissä.
LUISTELUKOULURYHMÄT:
Aikuinen+lapsi ryhmä esiintyy molemmissa näytöksissä.
Mintut ja Muokkamintut esiintyvät molemmissa näytöksissä.
Tenavat-ryhmät esiintyvät seuraavasti A-L klo 15.00 ja M-Ö klo 18.00. Halutessaan lapsi voi esiintyä molemmissa näytöksissä.

Esiintyminen seuran jääsadussa on luistelijalle vuoden kohokohta, ja siitä puhutaan pitkään.

Vanhempien tulee ostaa lippu näytökseen. Näytös, jossa vanhempi toimii talkootehtävissä ei tarvitse hankkia lippua.

Näytöksessä on myös mahdollista ostaa ruusuja esiintyville luistelijoille.

Kutsukaa mukaan kaikki tutut lapset ja lapsenmieliset seuraamaan aina ajankohtaista klassikkosatua.

Talkooväki

Jotta näytös sujuu hyvin myös kulisseissa, tarvitsemme useita vapaaehtoisia vanhempia erilaisiin talkootehtäviin. Ilmoittautuminen talkootehtäviin on avattu.

Kiitos kaikille vapaaehtoistehtäviin ilmoittautuneille. Ilmoittautuminen on suljettu.