Vapaaehtoiset

Korvaamaton osa kilpailuja ovat loistavat vapaaehtoiset, joita ilman kisojen toteuttaminen ei olisi mahdollista. Kisojen vapaaehtoistehtävät tarjoavat ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä osaksi kilpailutapahtumaa ja kurkistamaan tapahtuman kulisseihin, tutustua kisajärjestäjiin sekä luoda uusia ystävyyssuhteita muiden EsJt:n jäsenten kanssa. Nyt sinullakin on upea mahdollisuus tulla mukaan tekemään tätä seuraavaa EsJt:n järjestämää muodostelmaluistelukilpalua.

Tehtävästä riippuen aamuvuoro on noin klo 9-14.30 ja iltavuoro noin klo 13.30-19. Taukotilassa on tarjolla kisapäivien aikana kahvia, pientä välipalaa ja lämmintä keittoa. Lisäksi vapaaehtoisilla on mahdollisuus seurata kilpailua vapaaehtoiskatsomossa omien työtehtävien salliessa.

Lisätietoja Pauliina Löytyltä, puh. 0405037626, pauliina.loytty@gmail.com, ja Niina Summefordilta, puh. 0445818406, niina.a.summerford@gmail.com.

Tule siis mukaan tekemään muodostelmaluistelun kansallisten sarjojen loppukilpailua sekä SM-noviisien ja SM-junioreiden hopeafinaalia Metro Areenalle lauantaina 11.3.2023 sekä sunnuntaina 12.3.2023!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.