Palaute Urhea yläkoulujäihin

Keräämme palautteita alla olevalla lomakkeella liittyen Urhea yläkoulujäihin, jotta voimme edelleen kehittää järjestelmää Espoon kaupungin kanssa.

Mikä on Urhea yläkoulujää?

Espoon kaupungin liikuntatoimi ja opetustoimi ovat sopineet, että yläkoululaisten koulu päättyy Espoossa keskiviikkoisin viimeistään klo 14. Samalla urheiluseurat ja monet muutkin harrastuksia pyörittävät yhdistykset ovat sitoutuneet järjestämään yläkouluikäisten harjoittelun keskiviikkoiltapäivällä. EsJt on hankkeessa mukana. Ensimmäiset yläkoululaisten ryhmät aloittavat harjoitukset keskiviikkoisin jo klo 14.30.

Hankkeella pyritään ehkäisemään yläkouluikäisten syrjäytymistä ja auttamaan koulun ja harrastusten yhteensovittamista. Hankkeella on siis hyvät päämäärät.

Anna palautteesi lokakuun loppuun mennessä.

Palautelomake

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.