ml1sm2016

Muodostelmaluistelun 1. SM-valintakilpailu 5.-6.11.2016

Espoon Jäätaiturit järjestää Muodostelmaluistelun 1. SM-valintakilpailun Helsingin jäähallissa 5.-6.11.2016.

Tervetuloa seuraamaan äärimmäisen jännittävää muodostelmaluistelun SM-sarjojen kauden avauskilpailua! Tässä kilpailussa nähdään tämän kauden uudet ohjelmat ensimmäistä kertaa (pieni maistelu tosin jo Finlandia Trophyssa).

Tule kokemaan ainutlaatuinen pyhäinpäivän viikonloppu Helsingin jäähallissa. Uskomattoman hienot luistelijat, kaikkien aikojen parhaat ohjelmat ja supertunnelman katsomossa voit kokea vain livenä!

Osta lippusi edullisemmin etukäteen netistä (-2€ alennus per lippu). Samalla vältät ruuhkan.

Tule kannustamaan koko sydämestäsi kaikkia joukkueita ja suosikkiasi!

Voit myös seurata kilpailuja lähes reaaliajassa sosiaalisen median kanavissamme ml. EsJt:n Youtube Live -kanava.

#ml1sm2016

Kilpailu huipentuu tänään sunnuntaina!

6.11.2016
Jännittävä toinen kilpailupäivä alkaa klo 13. Tänään nähdään SM-juniorien ja SM-seniorien vapaaohjelmat. Tulkaahan halliin katsomaan huipputason muodostelmaluistelua!

Lippuja saa oveltakin, mutta edullisemmin netistä!

4.11.2016
Osta lippusi edullisemmin etukäteen netistä (-2€ alennus per lippu). Samalla vältät ruuhkan!

Kilpailuun tulossa 32 kovatasoista joukkuetta ympäri Suomen!

27.10.2016
Kilpailun neljään sarjaan osallistuu 32 joukkuetta eri puolilta Suomea, lännen Naantalista idän Joensuuhun, etelän Helsingistä pohjoisen Ouluun!

Lauantain luistelujärjestys on arvottu

27.10.2016
Lauantaina kilpailevat SM-noviisien molemmat lohkot. Silloin nähdään myös SM-juniorien ja SM-seniorien lyhytohjelmat. Sunnuntain luistelujärjestys arvotaan lauantain kilpailun jälkeen.
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.