Linkki Synchrogaalan 29.10.2016 lipunmyyntiin ja ohjelmaan - ostathan lippusi edullisemmin etukäteen

25.10.2016

Lauantaina 29.10. luistellaan espoolaisten taitoluisteluseurojen yhteinen synchrogaala Metro Areenalla klo 15.00 - 17.00. Lipunmyynti (numeroidut paikat) on käynnissä! Kaikilla seuran luistelijoilla on ilmainen pääsy tilaisuuteen seuravaatteissa tai valmentajan mukana (numeroimattomat paikat).

Synchrogaala järjestetään tässä muodossa Espoossa ensimmäistä kertaa. Gaalassa pääset pääset näkemään Espoon Jäätaitureiden (EsJt) ja Espoon Taitoluisteluklubin (ETK) muodostelmajoukkueiden kauden 2016-2017 kilpailuohjelmat ensimmäistä kertaa. Muodostelmajoukkueiden lisäksi gaalassa esiintyy myös muutama yksinluistelija.

Osallistumalla tuet EsJt:n ja ETK:n ja uuden Espoo Synchronized Skaters ry:n toimintaa.

Lipun hinta on 10 € (ovelta 12 €) ja liput voi ostaa täältä: lippuautomaatti.fi/ess. Ostamalla 25 euron kannatuslipun pääset Espoo Synchronized Skaters ry:n kannatusjäseneksi.

Yhdessä olemme entistä vahvempia - ostamalla lipun Synchrogaalaan, pääset seuraamaan samalla lipulla myös uuden espoolaisen jääkiekkoseuran Espoo United Mestis-joukkueen peliä klo 18.30 alkaen!

Synchrogaalassa on lisäksi mahdollisuus ostaa käteismaksulla ruusuja esiintyville luistelijoille 4 euron kappalehintaan.

Synchrogaala facebookissa

Liitteet